Виховна робота


Віртуальні тури найвідомішими пам’ятками світу
Більшість із нас любить подорожувати, утім, інколи не просто вирватися з родиною на відпочинок, а тим більш кудись за кордон. Віртуальні тури у режимі 360° допоможуть хоча б частково вдовольнити жагу пригод, навіть якщо ви знаходитеся вдома, за власним комп’ютером. Тож вирушаємо!
Підказка! Перейшовши за посиланням, натискайте мишкою на будь-який заголовок, який виділений синім кольором. Вам відкриється відео. Під час перегляду поставте курсор на відео, затисніть мишку і ведіть праворуч чи ліворуч або вниз чи вгору. Зображення буде повертатися на 360 °. Враження неймовірні!


В цьому році в Україні День вишиванки припадає на 21 травня. Це свято в нашій країні святкують у третій четвер травня. Пропоную вам виготовити україночку у вишиванці з паперу. Можна виготовити декілька поробок і подарувати своїм рідним: https://www.youtube.com/watch?v=acYw6QeqGA4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3NdL8oaUOauCY5QcrJz3zVXxrADUfEF_4gmISqN0tWI5pcRhV2xKZXPwo




Місця, що здивують та змусять пишатися Україною
Віртуальні екскурсії дивовижними пам’ятками України.
За вікном усе тепліше, тож саме час зібратися на екскурсію. Звісно, не у кожного є можливість поїхати кудись на вихідні, тим паче під час занять, і особливо через карантин. Саме тому пропоную відвідати наймальовничіші місця України віртуально! Упевнена, що такі екскурсії зацікавлять вас та згодом спонукають до реальної подорожі!


ТЕСТ: Про все на світі
(для батьків та учнів)
Цей тест охоплює хімію, фізику, анатомію, біологію, історію, літературу, українська мову, географію та навіть правознавство.
Він займе у вас не більше 15 хвилин. Проте дасть змогу згадати (чи дізнатися) багато цікавих загальних фактів зі шкільної програми.
Тест ви можете пройти разом з сім'єю. Влаштуйте, наприклад, гру: хто швидше дасть відповіді на всі питання, у кого буде вищий результат, хто сильніший в якій галузі.
І не забувайте дивитися роз'яснення до відповідей на запитання!

COVID-19: уроки для учнів 6-10 класів

В Україні розробили онлайн уроки про коронавірус.
Онлайн уроки допоможуть учням більше дізнатися про COVID-19, зрозуміти важливість соціальної дистанції та правил особистої гігієни.
У межах спільного проєкту з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, ГО “Смартосвіта” разом із біологинею та вчителькою-методисткою Інною Дьоміною розробили для вас цей урок, аби дати дітям необхідні знання та навчити відрізняти правду від міфів.
Сьогодні світ зіштовхнувся із серйозним супротивником – коронавірусом нового типу. Важливо, аби школярі також розуміли серйозність захворювання та знали, як діяти під час пандемії.



Як захиститися від коронавірусу
Перегляньте відео з родиною:

Що ти повинен знати про COVID-19
(Прочитай сам та повідом рідних)
Що таке новий коронавірус SARS-CoV-2 (2019-nCoV)?
Новий коронавірус 2019 року (SARS-CoV-2, або 2019-nCoV) — це новий вірус, який спричиняє розвиток респіраторних захворювань у людей (зокрема гострої респіраторної хвороби COVID-19) та може передаватися від людини до людини. Цей вірус уперше був ідентифікований під час розслідування спалаху в м. Ухань, Китай, у грудні 2019 року.
Симптоми
У людини, інфікованої SARS-CoV-2, розвивається респіраторне захворювання різної тяжкості із такими основними симптомами:
гарячка;
кашель;
задишка (ускладнене дихання).
Симптоми можуть проявитися через 2–14 днів після зараження новим коронавірусом. У багатьох пацієнтів SARS-CoV-2 спричиняє запалення обох легень.
Чи є вакцина?
Наразі немає вакцини для захисту від SARS-CoV-2. Найкращий спосіб запобігти зараженню — уникнути впливу цього вірусу.
Чи є лікування?
Не існує специфічного противірусного лікування від COVID-19. Люди, інфіковані новим коронавірусом, можуть звернутися по медичну допомогу, щоби полегшити симптоми.
Як захиститися від інфікування:
уникайте близького контакту з тими, хто має гарячку або кашель;
не торкайтеся обличчя немитими руками;
часто мийте руки з милом чи обробляйте дезінфекційними засобами;
ретельно готуйте їжу, зокрема м’ясо і яйця;
уникайте незахищеного контакту з дикими та свійськими тваринами.
Як запобігти поширенню інфекції:
якщо відчуваєте симптоми респіраторного захворювання, обмежте контакти з іншими людьми і використовуйте захисну маску для обличчя (її слід регулярно заміняти/знезаражувати);
під час кашлю та чхання прикрийте рот і ніс зігнутим ліктем чи одноразовою серветкою, після чого викиньте серветку та вимийте руки;
необхідно дезінфікувати поверхні, яких торкалася інфікована людина.
Які алгоритм і тактика ведення контактних осіб?
30 січня 2020 року було отримано рекомендації щодо алгоритму і тактики ведення контактних осіб від Європейського центру з профілактики та контролю захворювань (ЄЦПКЗ).
Згідно з цим алгоритмом, ті особи, які не мали близького контакту з новим коронавірусом, зокрема пасажири, що прибули з епідеміологічно неблагополучних районів, не підлягають спеціальному медичному спостереженню. Їм рекомендовано самостійні нагляд і термометрію протягом 14 днів з моменту останнього можливого контакту з новим коронавірусом. Ці заходи може бути припинено, якщо у них відсутні симптоми ГРВІ.
Якщо температура підвищується, таким особам рекомендовано надягнути захисну маску і звернутися до лікаря.
SARS-CoV-2 у світі ?
Головний інформаційний ресурс — офіційна сторінка Всесвітньої організації охорони здоров`я, де створене спеціальне сховище даних і актуальних інструкцій з епідеміологічних особливостей, профілактики і клінічного ведення нового коронавірусу. Цю інформацію оновлюють щоденно.
На сайті Європейського центру з профілактики та контролю захворювань є інформація щодо правильного поводження із контактами високого та низького ступенів ризику.
Також була створена онлайн-платформа для відстеження актуальної інформації щодо нового коронавірусу на на сайті Університету Джона Гопкінса.
Перейдіть за посиланням нижче та ознайомтесь з інформацією по даній темі.
Інформаційні листівки:



Джерела:  
https://city.cv.ua/press-center/novyny/yak-ubezpechiti-sebe-vid-koronavirusu-11414 сайт Чернівецької міської ради.



Отруєння газами
Чим небезпечне отруєння газом?
При потраплянні на слизову оболонку провокує подразнення, чхання, кашель та сильний нежить.
При потраплянні в очі викликає сильну різь, рясну сльозотечу та блефароспазм (спазм кругового м'яза повік).
При потраплянні у легені може призвести до набряку, що загрожує навіть смертю.
Як правило, вплив сльозогінного газу не є смертельним, але у деяких випадках він може сильно зашкодити людині. У зоні особливого ризику алергіки та хворі на астму.


Що робити, якщо ви опинилися в епіцентрі розпилення газу?
1.    За можливості закрийте ніс та рот вологою хустинкою.
2.    Не можна терти руками обличчя чи очі – це збільшує площу опіку. Максимум, що можна зробити, це обережно промокнути уражене місце носовичком або серветкою.
3.    Необхідно часто кліпати очима – інтенсивна сльозотеча допоможе швидше позбавитися від залишків речовини.
4.    Не варто промивати очі та полоскати горло водою – шкідливі речовини добре розчиняються у воді, а подібні процедури лише затримають їх вихід.
5.    Якщо ви носите контактні лінзи, їх необхідно одразу зняти.
6.    Необхідно якнайшвидше вийти на свіже повітря (якщо розпилення сталося у приміщенні).
7.    Подразнювальна дія газу триває від 5 до 30 хвилин. У цей час варто намагатися дихати неглибоко, а також якнайшвидше покинути небезпечну зону. І, зрозуміло, необхідно одразу викликати швидку допомогу.
Поводження з підозрілими предметами
При виявленні на території школи підозрілих предметів, ЗАБОРОНЕНО:
наближатися до них;
пересувати їх або брати до рук;
кидати їх чи завдавати удари;
розпалювати поряд багаття та кидати туди предмети;
приносити їх до приміщення школи, у клас чи додому.
Якщо ви знайшли підозрілий та потенційно небезпечний предмет, НЕОБХІДНО:
негайно повідомити про це дорослих;
викликати чергові служби ДСНС (101) та поліцію (102);
намагайтеся не використовувати мобільні телефони, у гіршому випадку вони можуть спровокувати вибух;
відійти на безпечну відстань;
не торкатися знахідки і не допускати, щоб це робили інші.


Джерело:


Пропоную переглянути презентацію «Спілкування без конфліктів» за посиланням:




Чорнобиль не має минулого
Виховна година-спогад
Мета: розширити знання дітей про Чорнобильську трагедію, наголосити про потенційну небезпеку радіації для усього живого, розповісти про ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС, показати, що чужої біди немає; вчити застосовувати у повсякденному житті елементарні радіаційно-гігієнічні навички; виховувати любов до рідного краю, природи; виховувати у дітей людяність, доброту та згуртованість.

Епіграф:
Чи знаєш ти, світе, як сиво ридає полин,
Як тяжко, як тужно моєму народу болить!

Хід заходу
Вступне слово вчителя:
Над Чорнобилем літо сплива,
Спрагло пахне хлібом і ріллею.
То чому так стогне земля?
То чому ж невесело над нею?
Вже курличуть вгорі журавлі,
Вже збираються вдалеч гуси.
То чому на отій ріллі
Не стогують снопів стовусих?
А тому, що змертвіла земля,
Скам’яніла од болю і горя,
І веселий клич журавля
Вже сюди не долине ніколи!
           26 квітня 1986 року почався відлік Чорнобильської катастрофи. Вона вразила весь світ, приголомшила людей страшним розмахом невідомої раніше біди, трагічні наслідки якої відчуватиме ще не одне наступне покоління.
                Чудовими краєвидами, щедро врожайними садами, прекрасними місцями відпочинку, багатими лісами славилася чорнобильська земля, та тільки до жахливої позначки, до радіаційної межі, проораної квітневої ночі 1986-го. Відтоді ця земля стала називатися зоною.
Чорнобиль... Нині це слово знає весь світ. Чорнобиль – це  мука і трагедія, це подвиг і безсилля, це пам'ять, це наш нестерпний біль.
Не можна про це не казати,
Мовляв, це було вже давно.
Перед очима батько-мати,
І Україна, і Дніпро.
         Чорнобиль – це назва невеличкого районного центру, що знаходиться в 130 км від Києва. Заснований ще за часів Київської Русі, стародавній Чорнобиль дав свою гірку назву потужній атомній електростанції, будівництво якої було розпочато в 1971 році. В 1983 році вже працювало 4 енергоблоки цієї електростанції із запланованих шести.
         Але в історію Чорнобиль увійде назавжди, як місто, що дало назву одній з найбільших в історії людства катастроф.
Для України, для всіх, хто прямо чи побічно причетний до трагедії Чорнобиля та її наслідків, час ніби розділився на дві частини: до 26 квітня 1986 року і після нього. Ту мирну весняну українську ніч на берегах Прип’яті люди ніколи не забудуть. Вона була, як зараз усім здається, найтихішою і найтеплішою. І не сповіщала про біду. Навпаки всім жителям містечка атомників ще звечора, під вихідний, жадалося отримати від природи хорошу погоду. Проте в ту саму ніч з 25 на 26 квітня відлік часу став уже не мирним, а бойовим і аварійним. Відлік пішов на хвилини і секунди. О першій годині 23 хвилини 40 секунд, коли всі спали безтурботним сном, над четвертим реактором Чорнобильської атомної станції несподівано велетенське полум’я розірвало нічну темряву.
Біда відгукнулася болем у серцях мільйонів людей. Наша країна вперше відчула на собі таку грізну силу, як ядерна енергія, що вийшла з-під контролю.
Найпершим, у кого зупинилося на мить вибуху серце, був старший оператор Валерій Іванович Ходемчук. За ним незабаром помер на посту його друг Володимир Миколайович Каменюк. Його, опаленого та опроміненого, винесли на руках пожежники і поховали на першому сільському кладовищі. Валерія Івановича так і не знайшли... Четвертий блок став для нього і могилою, і пам'яттю. Можливо, на тій бетонній стіні колись напишуть, що не реактор там похований, а він, Валерій Ходемчук.
          А вогонь все лютував, не затихав. Відкритий ректор, а зверху над його смертельним радіаційним диханням  на величезній висоті маячіли маленькі фігури, в полум’ї тріскотів дах машинної зали. Навколо клубочився їдкий дим, киплячий бітум пропалював черевики і в’їдався у шкіру.
         Уже через кілька секунд за тривогою прибули до реактора пожежники на чолі з начальником караулу, лейтенантом Володимиром Правиком. Його загін першим ступив на лінію вогню, а Володимиру – лише 23 роки. У молодого лейтенанта не було права на помилку. Він вибрав найбільш правильне рішення – направив свій загін з 14 чоловік на дах машинного залу площею в 500 м2. Адже в цьому залі знаходились всі турбіни, через нього йшли численні кабелі високовольтної лінії, які від вогню могли б перетворитись на бікфордів шнур.
Незабаром прибуло підкріплення з міста Прип’ять на чолі з лейтенантом, якого  звали Віктор Кібенок. Вступивши у вируюче полум’я, у смертельну небезпеку, якою дихав реактор, пожежники в ту ніч, не шкодуючи ні сил, ні самого життя, виконали присягу на вірність народу України.
Через 2 тижні після аварії красивий юнак, відважний офіцер Віктор Кібенок помер у московській лікарні, так і не побачивши народженого вже після трагедії молодою дружиною первістка.
До п'ятої години ранку пожежу було ліквідовано. Подув легенький вітерець  і величезний стовп диму, пилюки відірвався від реактора і посунув територією України, Білорусії, сіючи смертоносну радіацію...
Їх було 28 — пожежних Чорнобиля. Вони першими прийняли найжорстокіший удар на четвертому блоці станції. Ніхто із них не здригнувся, не відступив перед обличчям неймовірної небезпеки.
Одразу за пожежниками приступили до роботи медики. Швидко зорієнтувавшись в обстановці, надавши першу медичну допомогу визначили межі часу перебування в радіоактивній зоні. Медики працювали цілодобово.

Живі і мертві... всі відважні
Вітчизни-матері сини.
Людське життя, мов цвіт черешні,
Осипалось... не з їх вини!

Нам горе люте миром перебути,
Нам поховати зло в бетон і бронь.
І не забути, доки світ і люди,
Синів землі, що відвели вогонь.
     
        Шестеро із 20 чоловіків двох караулів невдовзі померли:
- Герой Радянського Союзу лейтенант Володимир Павлович Правик;
- Герой Радянського Союзу лейтенант Віктор Миколайович Кібенок;
- Сержант Микола Васильович Ващук;
- Сержант Володимир Іванович Тищура;
- Старший сержант Микола Іванович Тітенок.
        Наслідки вибуху четвертого реактора Чорнобильської атомної сколихнули весь світ. В результаті аварії стався величезний викид радіоактивних ізотопів з активної зони реактора, які радіоактивною хмарою перенеслись на великі відстані.
Весь цей радіоактивний дощ розлетівся і висіявся на територіях України, Білорусії, Росії. Радіоактивного забруднення зазнало майже 50 відсотків території України. В життя мільйонів людей увійшли слова «радіація», « зона», «ліквідатор», «відселення».
Ніяких сигналів про небезпеку, ніяких звісток про евакуацію населення. Лише згодом пролунав сигнал ЦО про негайний вивіз населення. Люди були забрані з вулиць, дехто встиг взяти в руки щось необхідне. А добро, нажите поколіннями, залишилося там. Ніхто тоді не думав, що назавжди покидає рідну домівку. За межу, позначену страшним словом «зона», було виселено 135 тис. чоловік.
        Чорнобиль... Мертва зона... Сьогодні ці слова гірким болем відлунюються в наших серцях. Заростають деревами, кущами, травою опромінені села. Вони порожні, мертві. Поступово, тихо руйнуються хати. Разом з ними руйнуються, зникають неповторні цінності поліської давнини.
Повернувшись у безлюдну зону, журавлі дивуються, чому не чути веселих дитячих голосів, чому тут немає життя...
        Проходять роки після аварії на Чорнобильській АЕС, але біль не вщухає, тривога не полишає людей, пов'язаних скорботним часом ядерного апокаліпсису.

Триста літ поволеньки пролине —
Стронцій розпадеться і помре, —
На новому полі неодмінно
Час його, мов попіл приоре.
Час очистить Прип'ять незглибиму,
Оживуть і луки, і сади,
Та Чорнобиль вічно берегтиме
Хрест своєї чорної біди.
Вічно буде пам'яттю судити
Тих, хто розп'яли його в огні,
Із ребра, що стронцієм пробите,
Кров його тектиме по мені.
       
Наш земний уклін, довічна вдячність усім тим, хто, ризикуючи свої здоров'ям і життям, брав участь у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, відроджував і продовжує відроджувати до нового життя обпалену радіацією землю. Священна пам'ять про всенародний подвиг ніколи не зітреться з історії людської, не згасне у віках.


Використані джерела інформації:
https://naurok.com.ua/vihovniy-zahid-na-temu-chornobil-ne-mae-minulogo-chornobil-tragediya-pam-yat-155841.html                                           
Виховна година-спогад  вчителя Устимівської загальноосвітньої школи
Цилюрик А. В.


Толерантність - це мистецтво співжиття
Мета і завдання: поглибити розуміння учнями поняття «толерантність»; розвивати почуття колективізму, вміння аналізувати та приймати рішення; виховувати чуйність, людяність, терпимість і небайдужість; сприяти формуванню навичок толерантної поведінки.

Кожного дня нас оточують різні люди. Їх багато, але вони не схожі між собою: веселі і сумні, щасливі і не дуже, добрі та злі, черстві та милосердні , байдужі і чуйні.
Виникає запитання:
-  Як жити, щоб залишатися людиною, як зберегти свою людську гідність?
 Кожна людина вступає у своє свідоме життя з цим питанням. І саме сьогодні ми спробуємо знайти  відповідь на нього, визначити межу між добром і злом, з’ясувати, що таке добре і  що таке погано. А ще, хотілося б, щоб кожен із нас мав можливість зрозуміти: Як ми живемо? Для чого живемо? Що робимо не так?
      Наша зустріч присвячена тому, щоб вчитися жити разом, приймаючи один одного такими, які ми є, вчитися розуміти один одного. 
«Людина може обійтись без багатьох речей, але не без іншої людини», - сказав один учений. Навіть на самоті вона подумки звертається до інших людей. Наприклад, коли приміряєш новий одяг або робиш зачіску, думаєш, що скажуть твої друзі, чи не вважатимуть вони тебе відсталим або «занадто» крутим. Попри все,  людські стосунки нерідко спричиняють проблеми: непорозуміння, суперечки, конфлікти. Щоб запобігти цьому, треба навчитися ладнати з різними людьми. Отже, тема нашого заходу: «Толерантність - це мистецтво співжиття».
Толерантність… Звичайно, це слово можна і не знати, але у сучасному світі, де вам належить жити, ви ще не раз почуєте його. І ви, напевно, відчуєте себе незручно, якщо не знатимете значення цього слова. Що ж означає слово толерантність?
Поняття «толерантність» у різних мовах має різні відтінки. Зараз  пригадаємо  лише  деякі:
- В українській мові – це  поблажливість, терпимість до чиїхось думок, поглядів, вірувань тощо.
- В англійській мові – це готовність і здатність без протесту сприймати особистість або подію.
- У французькій – повага свободи іншого, його способи думки, поведінки, політичних і релігійних поглядів.
- У китайській – уміння дозволяти, допускати, проявляти терпимість до
інших.
- В арабській – прощення, поблажливість, схильність до інших.
- У перській – терпіння, витривалість, готовність до примирення.
Питання до учнів:
– Яке з визначень вам імпонує ? Чому саме?
– Що об’єднує ці визначення?
Висновок: Толерантність - вміння жити з іншими людьми та іншими ідеями в мирі та злагоді.
Вправа « Асоціативний ряд»
-      Давайте спробуємо на кожну літеру слова толерантність назвати рису характеру, притаманну толерантній людині.
Т - терплячий, товариський, тактовний.
О - обережний, об'єктивний, оригінальний, особливий.
Л - лояльний, лагідний, легкий у спілкуванні.
Е - енергійний, елегантний, ефективний.
Р - рівний, розсудливий, рівнозначний, рівноправний.
А - активний, акуратний, авторитетний.
Н - надійний, найдорожчий.
Т - терплячий.
Н - необхідний людям, ніжний, незалежний.
І - інтелігентний, ідеальний, ідейний.
С - співпереживаючий, співчуваючий, сприймаючий свободу думок і дій іншого.
Т - тактовний, товариський.
Висновок: Толерантна людина вміє дослухатися до інших, вміє уживатися в колективі, розуміє і визнає, що у кожної людини є право на свою думку.
Будь-яка людина робить у житті різні вчинки. В одних ситуаціях вона
чинить правильно і проявляє свої хороші якості, але іноді буває і навпаки.
       Проаналізуйте ситуації, оберіть свій варіант відповіді й поясніть його.
Ситуація 1
Оксана часто пропускає уроки без поважних причин. Як ставитись до   цього?
Варіанти:
• Засуджувати вчинки учениці.
• Вважати, що це особиста справа Оксани і не втручатися.
• Із розумінням ставитись до проблеми Оксани, поступово заохочувати її до навчання.
  Ситуація 2
Вадим постійно виявляє неповагу до інших, грубість до своїх товаришів.  Як бути?
Варіанти:
• Прагнути уникати спілкування з Вадимом.
• Відповісти грубістю на грубість.
• «Ковтати» образи і проводити з учнем роз'яснювальну роботу.
     Висновок: толерантність означає повагу, здатність без агресії сприймати думки, поведінку, форми самовираження та спосіб життя іншої людини, якщо вони відрізняються від наших.
       Але толерантна людина не повинна бути поблажливою до всього, наприклад, до порушення прав людини чи маніпуляцій і спекуляцій. Те, що порушує загальнолюдську мораль, не повинно сприйматися толерантно.
Наша планета, як і наше життя, безумовно, сповнена чарівними і неповторними речами, які приносять людині радість, роблять її щасливою, створюють для кожного з нас сенс життя.  Що зазвичай бажають люди одне одному, зустрічаючись, вітаючи зі святами?    (Щастя, благополуччя, добра, миру).
 Так, про це мріє кожен. Але щоб зберегти мир на нашій планеті, примножити добро і домогтися добробуту для всіх, потрібно навчитися розуміти один одного, приймати один одного такими, якими ми є, поважати культуру і внутрішній світ інших, бути терпимим до несхожості інших на нас. Адже всі ми – люди, мешканці одного будинку – планети під назвою Земля. А щоб на цій планеті панувала толерантність, кожен має почати з себе.
Толерантна людина.  Які особливі якості повинна мати така людина? Продовжіть фразу "Я ":  /терпимий і терплячий; зважаю на чужі думки і інтереси; умію вирішувати конфлікти шляхом переконання і взаєморозуміння; привітний і дбайливий, ввічливий і делікатний; поважаю оточення і шанований ними; поважаю права свої і інші, умію слухати і чути; дбайливий, співчуваючий; патріот своєї школи, села, України, піклуюсь про їх процвітання; людина, що береже природу і культуру; працелюбний, успішний, незалежний, щасливий/.
Нехай кожен з нас, нехай наш клас, наша школа, наше село і наша Україна завжди будуть островами толерантності для усіх мешканців великої планети Земля.
А зараз пропоную вам  заглянути до «Мішечка порад», який нам залишив у спадок Сократ.
Побажання з “Мішечка порад”.
    будьте готові до того, що всі люди різні – не кращі й не гірші, а просто різні;
    навчіться сприймати людей такими, якими вони є, не намагайтесь змінити в них те, що вам не подобається;
    цінуйте в кожній людині особистість і поважайте її думки, почуття, переконання, незалежно від того, чи збігаються вони з вашими;
    зберігайте “своє обличчя”, знайдіть себе і за будь-яких обставин  залишайтеся самим собою; прагніть завжди бути толерантними.  
 У всіх людей одна спільна мета – жити в добрі та злагоді, зробити життя на Землі кращим. Якщо ти успішний – допоможи іншому, якщо ти щасливий – зроби щасливим когось поруч, будь щирим у своїх діях.
Сьогоднішню розмову хотілося б закінчити словами Святого Августина:
Коли мовчиш – мовчи з любов’ю,
Коли говориш – говори з любов’ю,
Коли виправляєш – виправляй з любов’ю,
Коли вибачаєш – вибачай з любов’ю,
Май завжди в глибині серця корінь любові.
З того кореня виростуть тільки добрі справи.

Використані джерела інформації:


Упізнайте міста України по фото й підказках.

Як добре ви знаєте Україну? Чудовий пізнавальний тест для учнів та батьків.
https://mamabook.com.ua/onlinetest/test-upiznayte-mista-ukraini-po-foto-y-pidkazkah/0/



Хочете дізнатись яка професія вам підходить?

Проходьте тест і ви пізнаєте себе краще:
https://www.arealme.com/career/uk/



Хочете дізнатись як добре ви знаєте українську мову?

Спробуйте пройти цей тест та дізнайтеся розмір словникового запасу вашої української:



Скажи булінгу «Ні!»: 5 мультфільмів, які навчать цінувати кожного.
Добірка змістовних мультфільмів про події з життя тих, хто відрізняється від більшості у спільноті, їхній емоційний стан та способи вирішення конфліктних ситуацій.

Чому одні нетерпимі до інших? Чому той, хто відрізняється від оточуючих, частіше залишається на самоті та стає об'єктом насмішок, а іноді – й проявів колективного цькування? В українському суспільстві зараз багато говорять про толерантність. Водночас найпоширенішими проблемами у колективах є булінг та мобінг. Чи можна запобігти виникненню цих явищ?
https://naurok.com.ua/post/skazhi-bulingu-ni-5-multfilmiv-yaki-navchayut-cinuvati-kozhnogo?fbclid=IwAR2-brI1nWbOo9507sjnKhtIz3_yLjHxZmvmoKwcmMha7MuCGIfM4gatQXA




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу